jeudi 23 juin 2011

Home (Arabic) - بيتنا



ب استنزاف الثروات الطبيعية والتغيرات الخطرة في مناخ الأرض. إن المخاطر التي تهددنا وتهدد أولادنا كبيرة. لقد أخذ "بيتنا" على عاتقه مهمة توعية كل إنسان حتى يشارك في الجهود المبذولة لمواجهة تلك المخاطر.



ولهذا الغرض ، من الضروري أن يعرض "بيتنا" بالمجان. ولقد نجحت مجموعة PPR في ذلك. كما تعهدت الشركة الموزعة EuropaCorp بعدم جني أي ربح لأن "بيتنا" فيلم غير ربحي.
د أنتج "بيتنا" لك خصيصًا ، فكن معه وساهم في إنقاذ كوكبنا





HOME has a very clear message. We have a greater impact on the Earth than it can bear. We over-consume and are depleting the Earth's resources. From the air, it's easy to see the Earth's wounds. So, HOME simply sets out our current situation, while saying that a solution exists.

The film's subtitle could be It's Too Late To Be A Pessimist. We have reached a crossroads; important decisions must be taken to change our world. Everybody knows about what the film says, but nobody wants to believe it. So HOME adds its weight to the argument of environmental organizations that we need to revert to a more commonsensical approach and change our consumer way of life.

On June 5th we all have a date with the planet!



Aucun commentaire :